måndag 10 november 2008

ciggen smakar tattig bakfylla... uush jag måste sluta köpa långa level.. är förbannat trött på dem men likväl så står man där i torgkosken å säger precis samma sak, med dem e ju så billiga å så farliga e dem faktist inte! men jooo det e dem............ dödens döööd dag jag e inte ens värd ett glas oboy.. fast jag vet att jag kommer ta ett om max MAX en kvart!

fula kläder fult fett hår hörlurar som bara ramlar ut, otrevliga/ointressanta mäniskor, blåsigt, kallt, obekvämt, ingen plats på spumpen(tur det)

NEEEE nu e jag en bitterfitta men det får man va ibland.. nee igentligen inte tänk så mycket bättre man har det än många andra endå här sitter jag i en skön soffa med mat i kylen, ett litet svin i buren, snart e det two and a half med, och det är sådär mysigt mörkt tyst å AS TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Den här kvällen igen hade man ju inte tackat nej till nu.......

Inga kommentarer: