onsdag 5 november 2008

nu sitter jag i skooolan å läser en massa onödiga å kassa bloggar, varför fortsätta läsa när man vet exat vad som står? jag å en viss skrank skulle kunna ställa upp i talang (det as roliga tv programmet som gick på nätterna innan) i diverse blogg-läsande. Jag kan inte säga det bättre själv så jag lånar skrankens ord å säger att man blir ADDICTED. sjuuukt att man kan va så "intresserad" av vad någon annan gör..

På shemat idag så är det inte så värst mkt planerat det vanliga typ.. tvätta,träna,skolan,sola,måla klart,handla mat till svinet...

Idag på bussen när jag skulle till skolan så inte nog med att den va en kvart sen, den va heelt knökad, jag stog jämte en svättluktande kines, dataväskan skavde, jag hade inte prioriterat tandborstningen (vilken jag kännde att jag hade behövt, men sängen va finare än vanligt) till råga på allt pissigt så hoppar man av bussen av lättnad å inser att ciggen e glömmda.......... buuhuu.. haha.. opepp morgon.. Det är svinkallt ute men tvunget ska jag ju ta min fin fiiina skinnjacka fast jag vet att jag kommer frysa röven av mej.. dumhora som man är






Inga kommentarer: